کد خبر: ۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
عید فطر مبارک! طاعات و عبادات مقبول! انشاءالله تا ماه رمضان بعدی زنده و سلامت باشید!

 اینم عکس جدید من و آقا ابوالفضل (صاحب خمیازه) و اسباب بازی بادکنکی زرافه‌ای ایشان!

 هیچ وقت اسباب بازی گرون نخرید. چون کلاً مهمون چنده روزه، بعد هم بچه، هوس اسباب‌بازی جدید می‌کنه! علائق بچه مثل حباب می‌ترکه و رد میشه، مثل سوزنی که به همین زرافه می‌خوره!

 آدم بزرگ‌ها هم سرگرمی و بازی و شادی میخوان. یعنی لازم دارند. با این فرق که پیش نیاز تفریح‌شان داشتن «دل خوش» است! که تا حد زیادی به خودشان برمی‌گردد.

شاد کردن دل دیگران، به ویژه کودکان، حال خود ما را هم خوب می‌کند.



پی نوشت:

 وضع اقتصادی مردم خوب نیست، قیمت‌ها در مدت کوتاهی رشد سریع پیدا کرده و افسارگسیخته بالا می‌روند. ارز و سکه و خودرو و مسکن در رأس آنهاست و الهام بخش گرانی در قیمت سایر کالاها و خدمات عمومی و اساسی.

 دولتمردان می‌گویند، حباب است، غیرطبیعی است و به مسائل روانی برمی‌گردد، ولی به نظر می‌آید که این کافی نیست. مردم به طور جدی نگران شده‌اند. حباب‌ها محاصره‌مان کرده‌اند.

 در این مواقع ناکارآمدی دستگاههای نظارتی به ویژه در برخورد با احتکار و افزایش غیرقانونی قیمت‌ها هم بیشتر نمایان می‌شود.
شاید برخی مخالفان دولت از این وضع خوشحال باشند ولی صحبت از این حرف‌ها گذشته است. بخش عظیمی از جامعه در دخل و خرج خود مانده‌اند.

 حباب‌ها عرصه را بر مردم تنگ کرده‌اند. آنان انتظار یک تحول امیدآفرین را می‌کشند. به اعتقاد من این تحول از مسیر یک فرآیند وحدت‌آفرین و همکاری جمعی بر اساس مصالح ملی حاصل می‌شود. فرصت‌های زیادی پیش روی کشور است. آنها را با هیزم تفرقه و درگیریهای بی‌حاصل نسوزانیم.