کد خبر: ۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵


مازندران که از دیرباز پناه و مأمن پیروان اهل بیت علیهم السلام و مرکز اشاعه سیره علوی بوده، امروز نیز با تقدیم 10400 شهید همچون نگینی بر جبین ایران اسلامی می‌درخشد.

:small_orange_diamond: مردم و خانواده معظم شهدا، صاحبان اصلی نظام‌اند. جدایی بین آنان و نظام معنی ندارد. مردم خودشان ناپاکی‌ها را از دامان انقلاب می‌زدایند و با همه وجود از آن صیانت می‌کنند.

:small_orange_diamond:
آمریکا که سابقه ننگینی در ظلم و جنایت و لگدکوب کردن حداقل حقوق انسانی ملت‌ها دارد، امروز نیز با شعور «حقوق بشر» از منافقین جنایتکار حمایت کرده و از هیچ جنایتی علیه ملت ایران فروگذار نمی‌کند.

:small_orange_diamond: مراکز رسانه‌ای و سایبری، پایگاههای نظامی آمریکا در منطقه هستند که با عملیاتی روانی شبانه روزی، برای ناامید کردن مردم و بزک کردن دشمنان آنان تلاش می‌کنند.

:small_orange_diamond: از نظر آمریکا‌یی‌ها، رژیم سعودی که در وسط خیابان گردن خبرنگار زن را می‌زند، حامی حقوق بشر است و جمهوری اسلامی که بالاترین پشتوانه آراء مردمی را دارد ضدحقوق بشر!

:small_orange_diamond: رهبری معظم، شاخص‌های مرزبندی با دشمنان نظام را روشن کرده‌اند. ایجاد هرگونه مرزبندی جدید و تنگ نظری مغایر با سیاست جذب حداکثری و دفع حداقلی ایشان است.