کد خبر: ۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴


ظاهراً پروردگار متعال، ترامپ را آفرید تا موانع همبستگی و انسجام ملت ایران را یکجا از پیش پای آنان بردارد. برخورد دیروز ترامپ در مورد برجام، هرگونه تردید نسل جوان و کم اطلاع از فریبکاری شیطان بزرگ را از بین برد و امروز هم با «تروریست خواندن سپاه پاسداران» آنهم در شرایطی که آنان به تازگی داعش را ریشه کن کرده و فعلاً غرق در خدمت به مردم سیل زده هستند، بی‌منطقی و حماقت را به اوج رسانید.


کمپین تاریخی ملت در حمایت از سپاه، اشک شوق را بر گونه‌های هر ایرانی جاری کرد و معلوم شد که «سپاه پاسدار ملت است و ملت، پاسدار سپاه»!


پی نوشت:

همیشه تعجب می‌کنم که چطور ممکن است که با وجود این همه مراکز تحقیقاتی و تشکیلات جاسوسی اهریمنی و هزینه‌های تریلیون دلاری در آمریکا، در بزنگاه‌های حساس تاریخی، اینگونه به کاهدان می‌زنند و از تکرار این ناکامی‌ها درس نمی‌گیرند.

مشاوران ترامپ، سکانس آخر فیلم هالیوودی «اسپارتاکوس» را به او نشان دهند که وقتی فرمانده رومی از یاران اسیر اسپارتاکوس می‌خواهد تا او را معرفی کنند و از مرگ نجات یابند، با صحنه‌ای مواجه می‌شود که تک تک آنان روی پا می‌ایستند و می‌گویند: «اسپارتاکوس منم»!!

این صحنه، امروز به پهنای جمهوری اسلامی و بلکه در همه جغرافیای آزادیخواهان هواداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان، نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چشم‌ها را خیره کرده است.