کد خبر: ۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

آقای حدادیان صرفاً یک مداح خوش صدا و حرفه ای نیست. او شاعر هم هست. یک مهره دانشگاهی و یک فعال سیاسی و یک منتقد حرفه‌ای نسبت به امور فرهنگی و رسانه به ویژه رسانه ملی!

تلاش کرده بودم تا با تصویرگذاری مناسب نوحه‌ی «یاد امام و شهدا»ی او را زمزمه پذیر کنم. تا حدی موفق شده بودیم. ملودی، ریتم و محتوی در این هدف گذاری خیلی مهم است. در این زمینه نیاز به کار بیشتر داریم.
از او خواستم با سایر مداحان پیشکسوت، انقلابی و بی‌حاشیه، جمعی را سامان دهد تا بتوانند مداحان جدید و پدیده‌های نوظهور در این عرصه را به درستی هدایت کرده و آنان را از آسیب‌های احتمالی دور بدارند. بعضی «کیس»‌های خاص را هم با هم بررسی کردیم. . .

 حجت الاسلام شهاب حائری شیرازی فرزند مرحوم آیت الله حائری شیرازی است. اجمالاً اصلاح‌طلب است و منتقد حاکمیت!
با ایشان هم حدود 3 ساعت صحبت کردم. در زمینه آزادی بیان و اندیشه اجمالاً هم نظر بودیم ولی به لحاظ دیدگاه‌هایمان نسبت به «آمریکا» اختلاف نظر جدی داشتیم.
مرحوم والد ایشان حکیم بزرگی بود که قدرش به درستی شناخته نشد. از جوانی شاگرد محضرش بودم.

درگیری‌های جناحی و سیاسی و سوءتفاهمات رسانه‌ای به شدت مخرب چهره‌های علمی و برجسته کشور می‌شود. باید برای این مسأله فکری‌ کرد. در یادداشت‌هایش می‌نویسد که برای انتخابات خبرگان به لحاظ علمی قبول شده و به لحاظ سیاسی مردود شده است. در این زمینه، خیلی صاحب نظر نیستم ولی نسبت به برخی روش‌های خود او در نقد حاکمیت حرف داشتم. باید این بحث‌ها ادامه یابد.