کد خبر: ۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
مردم بارها دفاع همه‌جانبه خود از انقلاب را به نمایش گذاشته‌اند


به گزارش خبرنگار مهر، عزت‌الله ضرغامی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در همدان با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از حضور پرشور مردم در این مراسم تقدیر کرد و اظهار داشت: مردم بارها در صحنه‌های مختلف دفاع همه‌جانبه خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب چیزی نیست که دشمن بخواهد با تحریک، مردم ایران را ناامید کند چرا که انقلاب متعلق به مردم است و اگر مسئولی وظایف خود را به خوبی انجام ندهد مردم آن را برکنار می‌کنند تا انقلاب حفظ شود، ادامه داد: در تهدید اخیر ترامپ مبنی بر بمباران ۵۲ نقطه از مراکز فرهنگی ایران، نادانی این فرد مشخص شد که نمی‌داند، حمله به مراکز فرهنگی یک کشور اقدامی غیرقانونی است.

ضرغامی با عرض ادب به خانواده شهدایی که عزیزان خود را فدای این انقلاب کرده‌اند، افزود: تلاش شبکه‌های مجازی و ماهواره برای تحریک مردم و عدم شرکت آنها در راهپیمایی بود اما حضور تاریخی مردم در هوای سرد و دمای زیر ۱۰ درجه سانتی‌گراد، خبر از ناکام ماندن آنها در اهدافشان می‌دهد.

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه اگر سال‌های گذشته شخصیت‌هایی مانند چه‌گوارا در واقع الگوی جوانان انقلابی در سراسر جهان به ویژه آمریکای لاتین بودند امروز دیگر از حاج قاسم سلیمانی بزرگ‌تر و عظیم‌تر نمی‌شناسند، گفت: نه فقط در ایران بلکه در همه کشورهای منطقه و هر جای دنیا تصویر حاج قاسم سلیمانی برافراشته شده و همه می‌دانند که وی شهید راه مقاومت است.

ضرغامی با بیان اینکه اگر سیاست برد برد یک سیاست درست باشد این سیاست همان سیاستی است که امثال حاج قاسم سلیمانی رقم زدند و برای ملت صلح به ارمغان آوردند، گفت: اگر ملت قدرتمند نباشد صلحی در کار نخواهد بود.

اگر رهبری و نیروهای فداکار نبودند و کسی مانند حاج قاسم سلیمانی نبود بدون تردید همین کشور ایران در آتش جنگ و ناامنی می‌سوخت.

وی با بیان اینکه آنهایی که دوست دارند در دوقطبی جنگ و صلح مرتباً بدمند و به چند شعار بسنده کنند که حزب الهی‌ها، انقلابی‌ها و طرفداران نظام و رهبری طرفدار جنگند چرا که روی موشک‌ها فلان جمله را نوشتند باید بدانند که اگر رهبری و نیروهای فداکار نبودند و کسی مانند حاج قاسم سلیمانی نبود بدون تردید همین کشور ایران در آتش جنگ و ناامنی می‌سوخت، گفت: این صلح را رزمندگان و انقلابیون و رهبری به ما هدیه داده‌اند وگرنه نتیجه گفتگوها را امروز داریم می‌بینیم.

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه امروز این وحدت را به‌خاطر حاج قاسم سلیمانی دیدیم که از هر گروه و حزبی با هر گرایش و ظاهری از زن و مرد به صحنه آمده‌اند و به سردار رشید ایران افتخار می‌کنند چرا که این سرباز نام ایران را بیش از پیش سر بلند کرد، گفت: سردار سلیمانی به خاطر عشق به اسلام و انقلاب یک چهره واقعی انقلابی بود.

ضرغامی با بیان اینکه یک حقیقت برای مردم و آمریکایی‌ها روشن شد که این انقلاب متعلق به همه است و نباید به تصویرهای چند صد نفری دل بست، گفت: جمعیتی میلیونی برای بدرقه حاج قاسم سلیمانی جمع شد و شعارهای دروغین با حضور حماسی مردم رنگ باخت.

وی با بیان اینکه توصیه من به انقلابیون و مردم حفظ این وحدت و اتحاد و وفاق ملی است، گفت: این اتحاد را پروردگار در اختیار ما قرار داده و باید قدردان آن بود.

عشق به نظام و رهبری کپی‌رایت ندارد که بعضی‌ها خیال کنند مالک مطلق آن هستند

عضو شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه انقلاب انحصاری و متعلق به ۴ نفر خاص نیست بلکه متعلق به همه مردم است، گفت: عشق به نظام و رهبری کپی‌رایت ندارد که بعضی‌ها خیال کنند مالک مطلق آن هستند و اگر قرار باشد راجع به این موارد صحبتی عنوان شود باید از آنها اجازه گرفت بلکه همه این مردم عاشق نظام و انقلاب هستند.

ضرغامی به انتخابات دوم اسفندماه نیز اشاره کرد و با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند پای صندوق‌های رأی حاضر شوید حتی اگر مرا قبول ندارید کشور خود را که دوست دارید و برای سربلندی میهن پای صندوق‌های رأی بروید، گفت: دشمنان هر سال عنوان می‌کنند که امسال آخرین سال انقلاب است اما به کوری چشم دشمنان چهل و یکمین سال تولد انقلاب را جشن گرفتیم و با حضور پای صندوق‌های رأی نیز مشت محکم‌تری بر دهان یاوه گویان خواهیم زد و با هر رأی راه انقلاب و شهدا را مستحکم می‌کنیم.