کد خبر: ۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
اختلاف سپاه در سال63
سرداران بسیجی شهید حاج داود کریمی (فرمانده سابق سپاه تهران)، شهید حاج گاظم رستگار، شهید حسن بهمنی و شهید ناصر شیری اختلافات درون سپاه در سال 63 و ماجرای پادگان ولی عصر (عج)...
بررسی اختلافات درون سپاه در سال 63 و ماجرای پادگان ولی عصر(عج)، که نهایتا با قرائت تذکر نامه امام(ره) توسط شهید محلاتی در این پادگان پایان یافت، یک حقیقت را روشن می کند، و آن اینکه:
اختلاف نظر های گارشناسی اگر با حواشی انحرافی مخلوط شود، نتیجه اش جز تخریب و خسران سازمانی چیز دیگر نخواهد بود.
این چهار شهید بزرگوار و تعداد دیگری از فرماندهان سپاه تهران و تیپ سید الشهدا مقابل، دیگر بزرگان و سرداران سپاه نیز نگاه کارشناسی دیگری داشتند.
مصادره این اختلاف گارشناسی، توسط عناصری چون اکبر گنجی، مربی سیاسی پادگان ولی عصر(عج)، باعث شکل گیری جریانی انحرافی شد گه می رفت تا در اوج جنگ، سپاه را به تفرقه و دو دستگی بکشاند.
بعد از قرائت تذکر نامه امام(ره)، حاج کاظم رستگار، حسن بهمنی و ناصر شیری به جبهه رفتند و در عملیات بدر، در ساحل شرقی رودخانه ی (دجله) هم زمان و در کنار هم با دیگر بسیجیان دریادل، بال در بال ملائک گشودند. آفرین بر آن ها.
حاج داود کریمی هم که بزرگ بچه ها بود، از سپاه بیرون آمد و در مغازه تراشکاری اش مشغول شد. در سال 67 جانشین ستاد مبارزه با مواد مخدر شد و در عملیات مرصاد حضوری چشمگیری داشت.
به دلیل جراحت سنگین جسمی و شیمیایی، اواخر عمر را با درد و رنج فروان سپری کرد. با او ملاقات مفصلی در منزلش داشتیم. خیلی درد می کشید و سرفه می کرد. چند بار مجبور به سکوت طولانی شد.
از طرف رهبر عزیزم نماینده ای از ایشان عیادت و مراتب محبت و عنایت شان را ابلاغ نمود.
تشییع جنازه اش در نازی آباد با شکوه بود، آقا محسن هم آمده بود.

مروری بر خاطرات جنگ از زاویه ای دیگر