کد خبر: ۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
خدائیش این لبه پرتگاه سی و سه پل اصفهان خطرناک است. یک قدم اشتباهی برداری جانت دست خودت است!

هنوز غصه‌ی مرگ پدر جاناتان همسایه اقلیت دینی ما بر دلم سنگینی می‌کند و علیرغم پیگیری مکرر به ویژه درجلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی با حضور رئیس جمهور و نامه نگاری با سازمان میراث فرهنگی هنوز در این محل حفاظ نصب نشده است.

آیا باید بیگناه دیگری هم جان خود را از دست بدهد تا مسئولین چاره کنند؟



شبها اصفهانی‌ها در زیر غرفه‌ها و کنگره‌های پل خواجو جمع می‌شوند. خواننده‌ها زیر آواز می‌زنند، بقیه هم همراهی می‌کنند. شاد و مفرح و سالم که نوعاً خانوادگی است


پی نوشت:

با بیست دقیقه پیاده روی از سی و سه پل به پل خواجو می‌رسید. شاهکارهای دوره‌‌ی صفوی و تمدن معماری اسلامی.

شبها اصفهانی‌ها در زیر غرفه‌ها و کنگره‌های پل خواجو جمع می‌شوند. خواننده‌ها زیر آواز می‌زنند، بقیه هم همراهی می‌کنند. شاد و مفرح و سالم که نوعاً خانوادگی است.

پریروز که برای شرکت در همایش سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد به اصفهان و نجف آباد رفتم حدود ۲ ساعت پیاده روی شبانه در این محل داشتم.

برخی خانواده‌ها از اینکه در برخی اوقات مأموران انتظامی با این تجمعات برخورد می‌کنند گله داشتند. همانجا به سردار اشتری فرمانده محترم زنگ زدم و گزارش دادم.

آقای اشتری فرماندهی لایق، پرکار و بسیار متواضع و مردمی است. مطلب را سریعاً دریافت کرد و گفت ممکن است به صورت نقطه‌ای تجمعاتی متفاوت با کارکرد پیش گفته برگزار شده باشد.

پیشنهاد دادم برای تفکیک این موارد که به لحاظ اجتماعی حساسیت بالایی دارد از افراد آموزش دیده و مجرب استفاده شود تا با مرزبندی صحیح و رفتار شایسته مردم فرهنگ دوست اصفهان، انجام وظیفه کنند.

ایشان کاملاً موافق بودند و قرار شد مراتب را به فرماندهی محترم اصفهان ابلاغ نمایند. مردم تشکر می‌کردند و ما هم از سردار اشتری سپاسگزاریم.

آخه کنار این رودخانه خشک زاینده رود، مردم با چه دلخوشی ساعتی را با هم سر کنند؟! اقلاً یکی هم آواز بخواند و بقیه هم حالی عوض کنند.

ضمناً برخی خواننده‌ها هم اصلاً خوب نمی‌خواندند. دلم برای آنان سوخت!