کد خبر: ۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۹
موفقیت پیام رسان‌های داخلی منوط به اقدامات ایجابی و سلبی است. حتی به طور موقتی و مقطعی. مسئله، اصلاً فیلترینگ نیست.

:small_orange_diamond:تلگرام با دوپینگ فنی و سیاسی رشد غیرعادی پیدا کرد. برای تقویت پیام‌رسان‌های داخلی باید در همان اندازه به آنان کمک شود.

:small_orange_diamond:متأسفانه در معماری خوب عمل نکردیم. چه معماری بناها و چه معماری شهری. باید الگوهای مناسبی که به لحاظ قیمت، سهولت اجرا، زیبایی و نمادهای فرهنگی که توجیه لازم را دارد، در اختیار مردم و پیمانکاران قرار دهیم.

:small_orange_diamond:مدیریت مثل دو امدادی است. باید اقدامات مدیران قبلی را تکمیل کرد و ارتقاء داد.

:small_orange_diamond:اصلاح طلبان و اصول گرایان، هیچکدام به طور جدی به سیاست گفتگوی ملی اعتقاد ندارند. نگاه اصلاح طلبان بیشتر ابزاری است.

:small_orange_diamond:رئیس رسانه ملی، باید به سیاستهای رسمی نظام که از سوی نهادها و دستگاههای مختلف کشور تنظیم و ابلاغ می‌شود عمل نماید.

:small_orange_diamond:آوردن امثال آقایان هاشمی، ناطق و موسوی به رسانه ملی، پس از انتخابات 88، درست مثل این است که بعد از انتخابات 92 و یا 96 به آقای احمدی نژاد تریبون بدهیم تا علیه روحانی صحبت کند.

:small_orange_diamond:سیاستهای تبلیغی انتخابات ریاست جمهوری مو به مو تحت نظارت کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات است که از نمایندگان 5 دستگاه تشکیل شده است.

:small_orange_diamond:پیشنهاد آقای کروبی در سال 88 مبنی بر اینکه مشاوران هر نامزد در کنار او در زمان مناظره حضور داشته باشند، علیرغم نکات مثبت، در کمیسیون تأیید نشد. چون مردم باید بتوانند توان خود نامزدها را مستقلاً ارزیابی کنند.

:small_orange_diamond:مناظره ها می‌تواند با استفاده از تجارب گذشته، هر دوره غنی‌تر و جذاب‌تر شود.

:small_orange_diamond:مهمترین خاصیت گفتگو، آشنایی طرفین با قرائت‌های متفاوت است. این امر نسبت به فهم درست مسائل و تصمیم گیری عاقلانه و منصفانه کمک می‌کند.

:small_orange_diamond:آقای روحانی در سال 96 مدافع بود نه مهاجم. شرایط خوبی برای رقبای او فراهم شد که نتوانستند از آن بهره ببرند.

:small_orange_diamond:با توجه به تغییرات گسترده در کارکرد موسیقی، به نظر من نمایش مدیریت شده برخی آلات و ادوات موسیقی از تلویزیون نباید اشکالی داشته باشد. موضوع که فرق کند، تطبیق حکم هم متفاوت می‌شود.

:small_orange_diamond:با توجه به فضای عرفی امروز جامعه، حضور مدیریت شده زنان در استادیوم‌های ورزشی مشکلی ندارد. مدتهاست که در جلسات خصوصی تصمیم گیری، بر این مسأله تأکید کرده‌ام.

:small_orange_diamond:علیرغم رشد و توسعه قابل قبول کالبدی در تهران، متأسفانه به لحاظ محتوایی در موضوعات فرهنگی و اجتماعی دچار ضعف و عقب ماندگی هستیم.

:small_orange_diamond:همیشه با مطالبات رهبری از خودمان فاصله داشته‌ایم. پیشنهاد کار اجرایی را به لحاظ اهمیت حوزه فرهنگ و رسانه و به دلیل مخیر بودنم در پذیرش آن، قبول نکردم.

:small_orange_diamond:هیچ کس با چند یادداشت در فضای مجازی و جلسات صبحانه، رئیس جمهور نمی‌شود!

:small_orange_diamond:پس از پخش مستند سعدآباد و اظهار ناراحتی آقای روحانی در زمان آقای احمدی نژاد، برنامه‌ی مستقل «شناسنامه» را برای مصاحبه جامع و توضیحات ضروری ایشان راه‌اندازی و در اختیارشان قرار دادیم.

:small_orange_diamond:مسائل مدیریتی صفر و یکی نیست. متأسفانه ارزیابی واقعی دیدگاهها و یا کارنامه‌ی مدیران با خلق کلیدواژه‌های خاص در فضای رسانه‌ای دچار انحراف می‌شود.

:small_orange_diamond:سالهاست که اصولگرایان از فقدان یک رهبری و هدایت عالی رنج می‌برند. مثل تیم پرستاره‌ای که مربی خوب ندارد.

:small_orange_diamond:رهبری معظم سریال‌های «جومونگ»، «روزگار قریب» و «یوسف پیامبر» را تحسین کرده و نکات مثبت آنها را به من یادآوری می‌کردند.