کد خبر: ۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
مجله‌ی خبری شبکه اول سیما، در زمان راه اندازی؛ اقدامی نوآورانه و موفق بود که با درک صحیح از ذائقه مخاطبان به ویژه جوانان؛ توسط باشگاه خبرنگاران جوان طراحی و به اجرا درآمد


مجله‌ی خبری شبکه اول سیما، در زمان راه اندازی؛ اقدامی نوآورانه و موفق بود که با درک صحیح از ذائقه مخاطبان به ویژه جوانان؛ توسط
 باشگاه خبرنگاران جوان طراحی و به اجرا درآمد 
نوع  لباس؛ گفتمان روان و دوستانه؛ حرکت‌‌های حساب شده مجریان در جلو دوربین ، انتخاب سوژه‌های متنوع و موردنیاز عمومی و تولید بسته‌های گزارشی قوی و حرفه‌ای باعث شد تا این برنامه‌ی جدید حوزه سیاسی به سرعت به یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌ها تبدیل و در کنار برنامه 
خبری 20:30 شبکه دوم سیما و خبر 20 شبکه خبر؛ مکمل برنامه‌های رسمی حوزه خبر شود

عکس بالا؛ یادگار بازدید و دیدار من با دست اندرکاران جوان و با انگیزه این برنامه ارزشمند است
حوزه‌ی ارتباطات و اطلاع رسانی در طول یکی دو سال گذشته به شدت متحول شده است
توانمندی‌های فضای مجازی؛ شبکه‌های اجتماعی و به ویژه قابلیت بالای تلگرام و کانال‌های اطلاع‌رسانی آن موجب مشارکت گسترده در تولید و انتشار خبر شده است

این پدیده به نوبه خود دارای نقاط قوت و متقابلاً آسیب‌های قابل توجه است. سیاستگذاران و متولیان رسمی اطلاع رسانی در همه بخش‌های کشور باید با شناخت دقیق و واقع‌بینانه از این پدیده، به دنبال ایجاد تحول جدی و اقدامات نوآورانه و متفاوت از گذشته باشند./ضرغامی