کد خبر: ۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

توفیق پیام رسان های داخلی درگرو یک سلسله اقدامات ایجابی و سلبی است که باید همه دستگاههای دولتی و حاکمیتی ، عمومی و خصوصی با هم همکاری کنند.

این اتفاق هنوز نیفتاده است.


با فتوای رهبر انقلاب هیچ کس حق ورود به حریم خصوصی در فضای مجازی را ندارد. موارد خاص امنیت ملی و در دفاع از حقوق مردم ، مشابه شنود در تلفن با حکم قاضی صورت می گیرد.


محیط عمومی دانشگاه باید متناسب با شأن مقدس آموزش و علم باشد. مثل بسیاری از دانشگاه های مهم دنیا. دانشگاه کافی شاپ" نیست.


در جشنواره های جهانی فیلم شرکت کنندگان و هنرمندانی که که جایزه می گیرند باید از ضوابط خاصی در پوشش تبعیت کنند کت و شلوار با کراوات یا پاپیون در خیلی از این همایش ها ضروری است. ضمنا پرچمدار آزادی و دموکراسی هم هستند!


انسداد در فضای مجازی نه مقدور است و نه مطلوب نسبت دادن فیلترینگ به دستگاه های حاکمیتی به دور از انصاف است. مهم ضابطه مند کردن آن در جهت اهداف ملی و مصالح عمومی است که در تمام کشورهای پیشرفته با جدیت انجام گرفته است.

مدیریت فضای مجازی از ابتدا در بستر تقسیم بندی های سیاسی و شعاری شکل گرفت و موجب آسیب جدی شد.

شبکه بندی ظرفیت های محتوایی فعالان مجازی نقش مهمی در موج سازی و هدایت افکار عمومی در جهت اهداف ملی و مقابله با عملیات روانی دشمن دارد.

رویش های انقلاب بر ریزش های آن برتری غیر قابل قیاسی دارد. اصل، شاخص های انقلاب است. افراد صرف نظر از نام ها، باید خودشان را با این شاخصها تطبیق دهند. و دانشگاه آزاد با هدف تأسیس یک نهاد انقلاب اسلامی شکل گرفت.

رویکرد اساتید و دانشجویان باید بر این اساس باشد.