کد خبر: ۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
منع ضرغامی از حضور در جلسات شورای عالی فضای مجازی
 

 رئیس پیشین صداوسیما و عضو شورای‌عالی فضای مجازی به‌دنبال مشاجره اخیر خود با رئیس‌جمهور در جلسه شورای‌عالی فضای مجازی از ادامه حضور در جلسات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و شورای‌عالی فضای مجازی منع شده است.
جماران گزارش داد: «خبرنگار جماران در حاشیه مراسم تجدید میثاق اعضای هیأت دولت با آرمان‌های امام، مطلع شد در پی مشاجره اخیر عزت‌الله ضرغامی با رئیس‌جمهور در جلسه اخیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، وی از سوی دفتر یکی از مقامات عالی‌رتبه نظام از ادامه حضور در جلسات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و شورای‌عالی فضای مجازی منع شد.» احمد مازنی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نیز در پاسخ کوتاهی به خبرگزاری مهر در همین باره گفت: «سوءتفاهماتی است که ان‌شاء‌الله حل می‌شود.» 

برخی فعالان رسانه‌ای نزدیک به جبهه پایداری روز سه‌شنبه مدعی شده بودند عزت‌الله ضرغامی، رئیس پیشین صداوسیما و عضو شورای‌عالی فضای مجازی، در جلسه اخیر این شورا با حسن روحانی درگیری لفظی تندی داشته که سبب ترک جلسه از سوی روحانی شده است. ضرغامی به روحانی معترض بوده که چرا اخیرا از فیلترینگ و شیوه اجرای حجاب انتقاد کرده است. روحانی از فیلترینگ انتقاد کرده و گفته بود: «اگر فیلتر کردید با فیلترشکن‌ها چه می‌کنید؟ در این یک سالی که تلگرام فیلتر شد، همه ضرر کردیم.»