کد خبر: ۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶
تیتراژ پایانی سریال دخترم نرگس که به زبان آذری، طبیعت زیبا و بناهای دیدنی و تاریخی استان ارومیه را نشان می دهد کار ارزشمندی است.

نمایش تصاویر مسجد جامع، سه گنبد، پل دریاچه ارومیه، کلیسای چالدران، پل قطور، زندان سلیمان، تخت سلیمان تکاب، کاخ باغچه ماکو، تپه حسنلو نقده، کوه دالانپر میاندوآب، دره شهدا، پل میرزا رسول میاندوآب و ... همراه با شعر خوب و اجرای زیبا بسیار دلنشین شده است.

ترک‌ها و کردهای ارومیه با وجود برخی تفاوت‌ها در همه حال برادرانه و دست به دست هم پشت انقلاب و دین هستند و در همه حال در تبعیت از رهبری گام برمی‌دارند.

در مجاورت آرامستان زیبای شهر ، اسکلت بزرگ بتنی یک ساختمان ۱۰ طبقه با زیربنای زیاد به چشم می خورد.

می گویند در دولت قبل (تر) این پروژه را برای بیمارستان بزرگ شهر آغاز کرده‌اند که تا همین مرحله اعتبار زیادی را مصرف کرده است.

ظاهراً دولت بعد با این توجیه که نباید بیمارستان در نزدیکی آرامستان (قبرستان) ‌باشد پروژه را متوقف کرده‌اند و در این چند سال هیچ پروژه ای به عنوان ما به ازای آن هم آغاز نشده است.

اگر این موضوع صحت داشته باشد قدری عجیب به نظر می‌رسد.

آیا احداث بیمارستان در کنار آرامستان شگون ندارد؟ یا با اصول روانشناسی در تعارض است؟ شاید نظرخواهی از مردم ارومیه به تصمیم‌گیری کمک کند.

درآمد پایدار از طریق صادرات پایدار و کشف و تقویت ظرفیت‌های صادراتی کشور ایجاد می‌شود.

صدها نوع محصولات و خدمات ایرانی، شایستگی رقابت در سطح منطقه‌ای و گرفتن سهم در بازارهای بین‌المللی را دارد.

باید به واردکنندگان حرفه‌ای، مأموریت صادرات را هم واگذار کرد کسی که به راحتی موز وارد می‌کند، باید سیب ارومیه را هم صادر کند.