کد خبر: ۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما
مهندس ضرغامی توانست مخاطبان رسانه ملی را در داخل و خارج از مرزها افزایش دهد و تلاش های رسانه های بیگانه را برای اثر گذاری بر فرهنگ ایرانی اسلامی خنثی کند .
حجت الاسلام رئیسی رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما در جلسه تودیع و معارفه روئسای سابق و جدید سازمان صدا و سیما از تلاش های ده ساله مهندس ضرغامی برای ارتقائ فرهنگ کشور و مقابله با هجمه های تبلیغاتی غرب بر فرهنگ ایرانی اسلامی قدردانی کرد.
وی در سخنانی در این مراسم به ظرفیت انتقاد پذیری مهندس ضرغامی اشاره کرد و افزود : سید عزت الله ضرغامی در دوره ریاستش بر سازمان صدا و سیما توانست با ایجاد تحولی در تنوع شبکه ها ، مخاطبان رسانه ملی را در داخل و خارج از مرزها افزایش دهد و تلاش های رسانه های بیگانه را برای اثر گذاری بر فرهنگ ایرانی اسلامی خنثی کند .
وی از دیگر اقدامات ماندگار مهندس ضرغامی را بصیرت آفرینی و خنثی سازی توطئه ها در دوره فقته 88 ارزیابی کرد و گفت : رسانه ملی در این دوره موفق شد با روشن گری هوشمندانه و ارائه چهره نفاق در این جریان ، جلوی تبلیغات دشمن را بگیرد .
وی سپس به نکاتی که در حکم مقام معظم رهبری برای انتصاب دکتر محمد سرافراز آمده است اشاره و ابراز امیدواری کرد مقبولیت داخل سازمانی و خارج از سازمانی آقای سرافراز به وی در به ثمر رسیدن اهدافش در ارتقاء این سازمان کمک کند.