کد خبر: ۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
کار انتخاباتی پول می‌خواهد. حزب و گروه‌اش هم فرق نمی‌کند. البته اصلاح‌طلبان در این خصوص باکلاس‌تر! وارد می‌شوند. پول بیشتری خرج می‌کنند . همدیگر را هم افشا نمی‌کنند

حجت الاسلام والمسلمین آقای ناطق نوری می‌گفت ، یکی از بدترین جلساتی که باید اداره کنم ، جلساتی است که تعدادی از بازاریان و پولدارها را جمع می‌کنند تا آنان را برای تأمین هزینه‌های انتخاباتی جریان سیاسی‌مان توجیه کنم. او درست می‌گفت؛ جلسه سخت و زیان آوری است!به‌خصوص برای شخصیت‌های طراز اول!

ولی ظاهراً چاره‌ای نیست ، کار انتخاباتی پول می‌خواهد. حزب و گروه‌اش هم فرق نمی‌کند. البته اصلاح‌طلبان در این خصوص باکلاس‌تر! وارد می‌شوند. پول بیشتری خرج می‌کنند حداقل همدیگر را هم افشا نمی‌کنند. امیداورم منابع هم، مشروع باشد!

برنامه‌های متنوع رسانه ملی برای انتخابات ریاست جمهوری؛ تاحد بسیار زیادی وابستگی انتخابات به اصحاب ثروت و قدرت را از بین برده است.

در انتخابات دوم خرداد 76؛ حسب درخواست ستاد جناب آقای ناطق، جهت ضبط برنامه‌های تبلیغاتی شان چند گروه تصویربردار را معرفی کردم. برای دستمزد آنان یک چک 6 میلیون تومانی به گروه دادند که به تاریخ آن توجه نکردم!

بعد از دوم خرداد و شکست انتخاباتی آقای ناطق؛ دوستان تصویربردار برای نقد کردن چک به بانک رفتند و متوجه شدند که کل حساب از طرف صاحب آن مسدود شده است! هنور شرمنده آن عزیزان هستم.

واقعاً فلسفه اینکه آن سرمایه‌دار، چک را به تاریخ بعد از انتخابات می‌دهد چیست؟

یعنی صاحب حساب بلافاصله پس از اطلاع از اینکه نتیجه انتخابات به نفع فرد دیگری رقم خورده است، بدون توجه به حداقل اصول اخلاقی، از زیر بار تعهد شرعی‌اش شانه خالی می‌کند.

تصویر مربوط به حضور آقایان ناطق نوری و دکتر ولایتی در مراسم عروسی مرتضی (پسرم) در مجتمع رفاهی کارکنان صداوسیما (ملاصدرا) است.