کد خبر: ۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
رئیس فدراسیون والیبال/محمدرضا داورزنی :
نگرش مثبت مهندس ضرغامی به ورزش و بهادادن به رشته‌هایی چون والیبال و دیگر ورزش‌های غیرفوتبالی، موجب کمک و حمایت از این رشته‌ها و جذب حامی مالی و ارتقا سطح ورزشکاران در این رشته‌ها شد.
سازمان صدا و سیما در مدت ریاست مهندس ضرغامی پیشرفت خوبی در روند تولید برنامه‌های هدفمند در زمینه‌های مختلف داشت و این موضوع در ورزش نمو و پیشرفت زیادی داشت.
نگرش مثبت مهندس ضرغامی به ورزش به عنوان پدیده‌ای برای سرگرمی و نشاط اجتماعی و بهادادن به رشته‌هایی چون والیبال، بسکتبال و کشتی و دیگر ورزش‌های غیرفوتبالی، موجب کمک و حمایت از این رشته‌ها و جذب حامی مالی و مشارکت بخش خصوصی در این رشته‌ها شد. افزایش تولید تعداد برنامه تخصصی ورزشی و همچنین راه اندازی شبکه ورزش سیما از بارزترین اقدامات وی در زمان مسئولیتش بود. این روند در سال 93 شیب صعودی بیشتری پیدا کرد و به جایی رسید که این سازمان با توجه به لزوم پخش مستقیم مسابقات تیم‌های سطح یک لیگ جهانی با سرمایه‌گذاری میلیاردی اقدام به خرید و تهیه تجهیزات پخش مستقیم اچ‌دی کرد. گرچه برای نخستین بار بود که این سیستم در ایران مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت، ولی عملکرد این سازمان در این مسابقات مورد تحسین و رضایت کامل fivb قرار گرفت. من از جانب خود و خانواده بزرگ والیبال از زحمات و حمایت‌های ایشان در طول دوره پر فروغ ریاستشان در سازمان مهمی چون صدا و سیما تشکر و قدردانی می‌کنم و برای ایشان موفقیت و بهروزی هر چه بیشتر در مسئولیت‌های آینده را آرزومندم.