کد خبر: ۸۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
از آبان ۹۳ که دوره مسئولیتم در رسانه ملی به پایان رسید، منتظر فرصتی بودم تا تجربیات، اطلاعات و دانش خود را در اختیار علاقه مندان قرار دهم.

 برخی دوستان پیشنهاد می دادند که این تجربیات را به صورت کتاب منتشر کنم، این اقدام مستلزم فرصتی طولانی برای نگارش، تدوین و چاپ بود، بنابراین، فکر کردم ممکن است زمان از دست برود و در آینده نیز کمتر فرصت و انگیزه ادامه این کار را داشته باشم، به ویژه آن که موقعیت های خاص زمانی ایجاب می کند که بسیاری از حرف ها و تجربیات در همان مقطع زمانی ارائه شود و اگر قرار باشد سالها بعد به صورت کتاب انتشار یابد معلوم نیست آیا از همان اثربخشی و نفوذ برخوردار خواهد بود یا نه؟
لذا تصمیم گرفتم محتوای انتخابی خود را مستقل و کوتاه همراه یک عکس مرتبط در سرویس عکس اینستاگرام منتشر کنم.

 آنچه انگیزه مرا در ادامه این کار مضاعف کرد انتشار این پست ها در سایر ظرفیت های موجود در فضای مجازی و به ویژه بازنشر آن به صورت خبر و گزارش در خبرگزاری ها و سایت های رسمی یا شخصی و پس از آن در روزنامه ها و نشریات مختلف و سرانجام در کانال های تلگرامی بود. امکانی که قادر بود افکار عمومی را در سطح وسیعی در جریان نوشته هایم قرار دهد.

 به این نتیجه رسیده ام که دوران گفتارهای مطول به جز برخی استثنائات سپری شده و ذائقه عمومی به دنبال مطالب کوتاه و جذاب تر است.

 انتشار این مجموعه به صورت مکتوب این امکان را به علاقه‌مندان می دهد که در هر شرایطی بتوانند به یادداشت مربوطه مراجعه کنند. حاشیه بنویسند و برای استفاده‌های بعدی آماده تر باشند.
 به ویژه آنکه بسیاری از علاقمندان به پی گیری این یادداشت ها علاقه ای به حضور در فضای مجازی ندارند و از طرق مختلف نیاز خود را به یک مجموعه مکتوب مطرح کرده بودند.

 از اقدام حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در چاپ این کتاب تشکر می کنم.
برای تهیه کتاب می توانید به فروشگاه های حوزه هنری مراجعه فرمایید. به تدریج فروشگاه‌های دیگر هم کتاب را عرضه خواهند کرد. آدرس خرید اینترنتی کتاب (وب سایت انتشارات سوره مهر) هم به شرح زیر است. (لینک در بیو صفحه اینستاگرام نیز درج شده است)