- مجلهی خبری شبکه اول سیما، در زمان راه اندازی؛ اقدامی نوآورانه و موفق بود که با درک صحیح از ذائقه مخاطبان به ویژه جوانان؛ توسط باشگاه خبرنگاران جوان طراحی و به اجرا درآمد.
- نوع لباس؛ گفتمان روان و دوستانه؛ حرکتهای حساب شده مجریان در جلو دوربین ، انتخاب سوژههای متنوع و موردنیاز عمومی و تولید بستههای گزارشی قوی و حرفهای باعث شد تا این برنامهی جدید حوزه سیاسی به سرعت به یکی از پرمخاطبترین برنامهها تبدیل و در کنار برنامه خبری ۲۰:۳۰ شبکه دوم سیما و خبر ۲۰ شبکه خبر؛ مکمل برنامههای رسمی حوزه خبر شود.
- عکس بالا؛ یادگار بازدید و دیدار من با دست اندرکاران جوان و با انگیزه این برنامه ارزشمند است.
پی نوشت:
- حوزهی ارتباطات و اطلاع رسانی در طول یکی دو سال گذشته به شدت متحول شده است.
- توانمندیهای فضای مجازی؛ شبکههای اجتماعی و به ویژه قابلیت بالای تلگرام و کانالهای اطلاعرسانی آن موجب مشارکت گسترده در تولید و انتشار خبر شده است.
-
این پدیده به نوبه
خود دارای نقاط قوت و متقابلاً آسیبهای قابل توجه است. سیاستگذاران
و متولیان رسمی اطلاع رسانی در همه بخشهای کشور باید با شناخت دقیق و واقعبینانه
از این پدیده، به دنبال ایجاد تحول جدی و اقدامات نوآورانه و متفاوت از گذشته
باشند.