کد خبر: ۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
سخنرانی مهندس ضرغامی در اجتماع بزرگ مردم شهرکرد(۹دی ۱۳۹۵)
محورهای سخنرانی مهندس ضرغامی در اجتماع بزرگ مردم شهرکرد (۹دی ۱۳۹۵)
۱. مردم ایران با حضور فراگیر و خودجوش خود ، از آرمان های امام و دستاورد های خون شهدا حمایت کردند و کورسوی امیدواری در دل دشمنان را به ناامیدی و یاس تبدیل نمودند.
۲. پیشرفت چشمگیر ایران در عرصه های علمی ، سیاسی و تقویت پایه های استقلال و توفیق در رهبری مدل جهانی در مقابله با آمریکا باعث شدتا طرح ناآرامی های داخلی به بهانه تقلب کلید بخورد.
۳. خواص مغرض و ناآگاه ، با پیروی از هوای نفس ، پیاده نظام دشمن شدند و با موضع گیری خود ، ضد انقلاب ورشکسته را برای تحرکات براندازانه جسور کردند .
۴. راهپیمایان ۲۵ خرداد در تهران، به فاصله یکی دو روز راه خود را از آشوب گران و سران فتنه جدا کردند و بسیاری از آنان در حماسه ۹ دی شرکت فعال داشتند.
۵. حماسه ۹ دی محور وحدت آحاد ملت است. همه مردم با هر فکر و سلیقه ای دراین حماسه شرکت کردند . این اتحاد علیه فتنه و آشوب گری همچنان باید حفظ و تقویت شود.
۶. مردم انقلابی و ولایتمدار شهرکرد با حضور آگاهانه در راهپیمائی ۸ دی سال ۸۸ جزو استان های پیشگام در خلق این حماسه بزرگ بودند .
۷. از آقای کروبی خواستم دنبال رو موسوی نشود و توجیهات خنده دار وجود قیف های رای اضافه ! در داخل صندوق ها را بهانه تقلب قرار ندهد .
۸. اطرافیان مغرض کروبی و رفتار شیطنت آمیز آنان نگذاشت او خود را از مرداب موسوی نجات دهد.
۹. دولت اصلاحات ، به اعتراضات اقای کروبی در سال ۸۴ توجهی نکرد ولی به دلائل سیاسی ، از اعتراض کاملا ناحق او در سال ۸۸ پشتیبانی کرد.
این رفتار دوگانه سیاسی در تاریح ثبت شد.
۱۰. آزادی حلب که بر مبنای راهبرد مقاومت اتفاق افتاد بهترین دلیل بر حقانیت راه رهبری معظم و جبهه مقاومت در مقابل زیاده خواهی استکبار است .
۱۱. قدرت تصویر سازی استکبار و توانمندی و مهارت آنان در انعکاس وارونه حقایق باعث شد تا از مذاکرات هسته ای و ارتباط دیپلماتیک میان ایران و آمریکا ، تصویر های نا امید کننده به دنیای مقاومت ارسال شود .
۱۲. به زودی ترامپ دیوانه با واقعیت جمهوری اسلامی آشنا خواهد شد ولی در همین دولت دمکرات ها بیشترین خلف وعده نسبت به تعهدات برجام انجام گرفت .
۱۳. استان چهارمحال و بختیاری به لحاظ نیروی انسانی ، منابع طبیعی و ظرفیت تولید موقعیتی استثنائی دارد.
امروز بهترین موقعیت برای توجه به توانمندی های داخلی است.



راهپیمایان ۲۵ خرداد در تهران، به فاصله یکی دو روز راه خود را از آشوب گران و سران فتنه جدا کردند و بسیاری از آنان در حماسه ۹ دی شرکت فعال داشتند.



به زودی ترامپ دیوانه با واقعیت جمهوری اسلامی آشنا خواهد شد ولی در همین دولت دمکرات ها بیشترین خلف وعده نسبت به تعهدات برجام انجام گرفت.



از آقای کروبی خواستم دنبال رو موسوی نشود و توجیهات خنده دار وجود قیف های رای اضافه ! در داخل صندوق ها را بهانه تقلب قرار ندهد.



دولت اصلاحات ، به اعتراضات اقای کروبی در سال ۸۴ توجهی نکرد ولی به دلائل سیاسی ، از اعتراض کاملا ناحق او در سال ۸۸ پشتیبانی کرد.
این رفتار دوگانه سیاسی در تاریح ثبت شد.



قدرت تصویر سازی استکبار و توانمندی و مهارت آنان در انعکاس وارونه حقایق باعث شد تا از مذاکرات هسته ای و ارتباط دیپلماتیک میان ایران و آمریکا ، تصویر های نا امید کننده به دنیای مقاومت ارسال شود.