کد خبر: ۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
فضای مجازی، امروز آمده تا انقلاب اسلامی را نجات دهد
 «صبحانه کاری» کم هزینه و پرفایده است و به حل برخی از مشکلات کشور کمک می‌کند. بخش محدودی از آن رسانه‌ای می‌شود و هیچ خط قرمزی برای میهمانان نیست.

 برای من که در حاکمیت هستم مهم است که بدانم انحرافات و ریزش‌ها بر اساس چه فرآیندی است و چگونه می‌توان با آن مقابله کرد.

 برخی نیروهای انقلابی، به دلیل نگاه امنیتی و اطلاعاتی، نمی‌توانند در جذب حداکثری مورد تأکید رهبری، عملکرد شایسته‌ای داشته باشند.

 اسلام، گمشده انسانهاست و شیرین‌تر از هر چیزی است که فکرش را بکنیم. اشکال از اسلام‌شناسان و اسلام شناس نماهاست.
 
 اصلاح طلبان حرف زیادی برای مردم ندارند. آنان نان «برند» خود و رفتارهای نادرست اصول گرایان را می‌خورند. خودشان هم حرف از اصلاحات در اصلاحات می‌زنند.

 وقتی امام جمعه ما به صورت عادی، در خیابان راه می‌رود یا نرده‌های نمازجمعه را برمی‌دارد، شاخ غول را نشکسته است! چون این رفتارهای عادی سالهاست از سوی مسئولین ترک شده، عجیب به نظر می‌رسد.

 وقتی آسیب پذیر شدیم که از رفتارهای سال 57 فاصله گرفتیم. باید به همان رفتار و فرهنگ برگردیم.

 رسالتم را مبارزه با دوقطبی‌های کاذب می‌دانم. تلاش برخی جریان‌های مدعی انقلاب آن  است که رهبری را در حد باورها و سلیقه‌های خود تنزل دهند تا شاکله‌شان را توجیه کنند.

 انتخابات حکم جشن عروسی دارد. یاد گرفته‌ایم تا آن را به عزا تبدیل کنیم. انتخابات بلای جان نیروهای انقلابی هم شده است. کمترین تلاش‌ها برای همگرایی آنان در موسوم انتخابات به واگرائی تبدیل می‌شود. حالا یا توسط خود شخصیت‌ها و یا  هواداران و تریبون‌های رسانه‌ای آنان.

  آقای روحانی نتوانسته به بسیاری ازشعارهای انتخاباتی خود عمل کند اما توانسته با همین شعارها، از مردم رأی بگیرد.

 در مجلس شورای اسلامی شهر تهران، لیست افراد گمنام اصلاح طلبان رأی می‌آورد و لشکر افراد برجسته و شناخته اصولگرایان نه!
 این یعنی مهندسی حرفه‌ای انتخابات

 رفتار تلویزیون در مورد نمایش زنان دوگانه نیست. آنجایی که هدف برنامه الگوسازی و ترویج مبانی اسلامی است، حجاب‌ها باید کامل باشد ولی در برنامه‌های خبری و یا گزارش‌های حضور مردمی در راهپیمایی‌ها و انتخابات، صداقت حرفه‌ای ایجاب می‌کند که این تلاش بازتر باشد.

 قوه قضائیه باید امنیت قضائی پیام‌رسان‌های داخلی را تأمین کند و به آنها سخت‌گیری نکند. در فضای مجازی تلورانس‌ها باید خیلی بازتر باشد.

 «نگاه فردی» با «نگاه سازمانی» متفاوت است. الان که مسئولیت ندارم می‌توانم مواضع شخصی‌ام را بیان کنم ولی در مقام مسئولیت یک سازمان بزرگ، مواضع سازمانی اولویت دارد.

 «جبهه انقلاب» باید نظریه پردازی و کادرسازی کند و تفکرات اعضا را به هم نزدیک نماید. بعد از انتخابات، چنین رویکردی دیده نشد.

 امروز مفهوم جاسوسی عوض شده است. دشمن با در اختیار گرفتن اطلاعات بزرگ (Big Data) و تحلیل آن، همه نیازهای اطلاعاتی خود را به دست می‌آورد.

 وزارت ارتباطات می‌گوید، کار من ستادی و سیاستگذاری است. من کار صف نمی‌کنم. این حرف اجمالاً صحیح است. اما وزیر محترم ارتباطات که می‌داند پیام‌رسان داخلی، چقدر برای حکمرانی مهم است، باید دیگران را هم راه بیاندازند.

 باید پیام‌رسان‌های داخلی به ثمر بنشیند به گونه‌ای که مزیت نسبی‌شان به لحاظ سرعت، قیمت و کارکردهای مختلف آنقدر خوب باشد که دیگر کسی به سراغ پیام‌رسان‌های خارجی نرود.

 از زمانی که روحانی رئیس جمهور شده است، نه شورایعالی انقلاب فرهنگی و نه شورایعالی فضای مجازی، هیچگاه با ریاست نایب رئیس اداره نشده است!!

 می‌خواهم کاری کنم که مردم احساس کنند در کنار نگاه‌های کلیشه‌ای سیاسی یک نگاه دیگری هم هست که می‌تواند با شجاعت واقعیات را بگوید.

 رسانه من همین گوشی هوشمند است. مهم توان موج سازی پیام‌هاست که بسیاری از پیام‌هایم چنین توانی داشته است.

 فضای مجازی، امروز آمده تا انقلاب اسلامی را نجات دهد. این حرف سنگینی است. من به عنوان عضو شورایعالی فضای مجازی که آسیب‌های این فضا را هم می‌دانم، این حرف را می‌زنم.

 اگر فضای مجازی نبود، بسیاری از حرف‌ها قابلیت انتشار نداشت. چون رسانه‌های رسمی ما قواعد خاص خودشان را دارند. اشکالی هم نمی‌شود به آنان گرفت. حتی رسانه‌های غیررسمی ما هم هوای حزب و گروه و تشکیلات خود را دارند.

متن کامل را از لینک زیر بخوانید:
https://www.mehrnews.com/news/4267511